nataliehedbergs.blogg.se

Upptagen

Kategori: Allmänt

Hej och sorry för dålig bloggning!! Haft så mycket att göra, spm vanligt haha. 

I onsdags kväll var jag, mamma och gabriella i stan. Det var en konsert med Roxette så vi var bara utanför och fikade. Vi hade med zelma så vi gick lite med henne där också. Mysigt. I torsdags var jag med Mika hela dagen. Väldigt rolig dag och det var väldigt längesedan jag såg henne sist så yes, de var mysigt med. 

Igår var jag i Gbg med tjejerna och shoppade. Eller jag shoppade inte jättemycket då jag var på emporia i måndags. När vi kom hem med tåget gick jag från tågstationen in till stan, åt på bulls och sedan var det dags för bio, premiären på papertowns. Så ja, dagarna har gått snabbt och varit roliga. Tyckte filmen igår var väldigt (!!) bra men slutet kunde vart lite bättre. Dock är det ju så med allt som John Green har skrivit. 

Snart ska jag till gymmet, vi hörs efter de!! 






Kommentera inlägget här: