nataliehedbergs.blogg.se

The Bucketlist

Kategori: Allmänt

Hej på er! Dagen har varit kul med Lovisa. Vi gjorde inget direkt speciellt som jag måste berätta om, blir lite långtråkigt då kanske. 

Imorgon ska jag till gymmet hyfsat tidigt med Moa. Vi tar bussen vid kanske 10- halv 11 typ. Ska nog köra rumpa och armar. Det är de jag tycker är roligast att göra. Ben är också helt ok men det brukar ingå lite i uppvärmningen+ när man tränar rumpan. Magen är det jag tycker minst om att träna, vilket leder till att jag knappt gör det. Skulle gärna vilja se lite resultat där men känner inget tvång att göra det hela tiden när jag verkligen tycker det suger. Tränar hellre det jag tycker är kul och gör träningen rolig. 

Nu blir det filmmys. Godis och filmen the bucketlist. 

Hittade en instagram där man kan se typ hur ens namn beskriver en människa. Tycker faktiskt att denna beskrivningen lite grann. Tror även människor runt omkring tycker det! 



Kommentera inlägget här: