nataliehedbergs.blogg.se

Lite bättre

Kategori: Allmänt

Hej på er! Börjar äntligen bli lite friskare. Fortfarande lite hängig och ont i halsen men ändå, lite bättre! 

Idag har jag tittat på tv, vart ute och gått med zelma, ätit glass (hehe) och tittat på the fosters. Som nu säkert förstår är jag sjukt rastlös. Brukar bli rastlös av en dag hemma, nu har det gått 3/4 liksom. Har hållt igång heeeela sommarlovet men nu var det min tur att bli sjuk. 

Börjar även få lite skolångest. Eller inte så att jag tänker på det hela tiden men såfort någon nämner det dör jag lite inombords. Gå upp senast klockan 7 VARJE dag, börja ny klass, ny skola, nytt schema. ALLT är nytt!! Mitt liv har bara traskat på sedan jag började 6an och nu ska något stort helt plötsligt hända?? Vi har inte någon tur med vädret heller så all färg man har fått börjar försvinna :( 



Kommentera inlägget här: