nataliehedbergs.blogg.se

Liseberg och shopping

Kategori: Allmänt

Sorry för jag inte bloggat. Min surf på telefonen är slut och har knappt varit hemma, Liseberg igår och Gekås idag. 

Gårdagen var riktigt kul. Åkte helix, Balder och de vanliga, men åkte även Uppswinget och gick gasten. Vilket jag aldrig gjort förr. Uppswinget var riktigt kul medan gasten var det värsta ever. Tittade nog sammanlagt 10 sekunder i den haha. Efter det gick vi ut på stan och åt lunch på en restaurang. Sedan var det in och kriga bland folket igen. 

Visar bilder istället för att berätta mer.






Sedan idag var det gekås som gällde. Köpte en del men tror inte jag orkar ta bild på allt hehe. Köpte en cc-cream, 2 träningströjor, lite skolgrejer och en skolväska bl.a. Kom hem vid 5 och efter de har jag badat på brottet, ätit och duschat. Fullt upp nästan hela tiden, inte konstigt man är trött klockan 9 på kvällen. 

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Gymmet halv 11 i alla fall! 



 
Kommentera inlägget här: